Cristalele și horoscopul personal – Cum să folosești cristalele pentru a-ți îmbunătăți viața

De mică am fost fascinată de cristale și pietre semiprețioase dar și de zodii. Astrologia m-a fascinat încă de când a început să fie mai cunoscută în România. Citeam în fiecare zi în ziare sau reviste horoscopul( pe atunci nu era internet) sau mă uitam la emisiunile tv care aveau rubrica de horoscop.Am început să citesc articole din reviste despre cristale și cărți despre zodii și cristale.

Primele cristale și pietre semiprețioase le-am văzut în stațiune la noi pe litoral. Erau tarabe în Satul de vacanță cu multe cristale ,brățări ,medalioane cu pietre semiprețioase.

Imagine preluată de pe http://www.stonemania.ro

Într-o zi m-am oprit la o tarabă și admiram cristalele.

Simțeam o atracție pentru anumite cristale și mă uitam fascinată la acestea.

Țin minte că vânzătoarea de la acea tarabă m-a întrebat ce zodie sunt iar după ce i- am răspuns că sunt în zodia Berbec mi-a a arătat care sunt cristalele potrivite pentru mine.

Am ales un cristal de ametist și o brățară cu mai multe cristale potrivite zodiei mele.

Vânzătoarea m-a sfătuit că atunci când ajung acasă să purific cristalele printr-un ritual pe care mi l-a dezvăluit.

De atunci am început să iubesc cristalele și am început să mă informez despre ele și legătura lor cu zodiile,despre proprietățile.

Cristalele și pietrele semiprețioase m-au fascinat atât de mult că m-am apucat să fac și bijuterii handmade cu ele.

Metode de purificare a cristalelor

Pentru a scoate tot ce e mai bun din cristalele și pietrele noastre semiprețioase, trebuie să știi cum să le activezi. Cristalele sunt strâns legate de elementele naturii.

Câteva metode de purificare a cristalelor:

  • să le acoperi cu pământ de afară sau, dacă stai la bloc, cu pământul dintre ghiveci
  • să le lași sub lumina lunii undeva afară sau pe pervaz pentru a lua contact cu aceasta 
  • pune-le într-un borcan cu apă de mare sau într-un borcan cu apă sărată
  • curăță-le sub un jet de apă de la chiuvetă

Știați că pietrele semiprețioase sau cristalele sunt cunoscute și utilizate pentru beneficiile lor energetice curative extraordinare.

Pentru a ne putea bucura de aceste proprietăți trebuie să existe o „compatibilitate” la nivel energetic între purtător și piatră. O metodă este alegerea pietrei prețioase sau a cristalului în funcție de zodie. Purtarea de pietre prețioase în funcție de zodii vă va ajuta să vă bucurați cum se cuvine de proprietățile energetice benefice ale acestora!

Cristale au efecte foarte bune pentru întreaga noastră stare de spirit (atât mentală, cât și spirituală), dar și pentru starea fizică.

Mărțișoare pandantiv Petru zodii cu cristale

De fapt aceste pietre au scopul de a amplifica starea de spirit pe care noi deja o avem deja.Contează foarte mult poziționarea acestora că de exemplu pentru sănătate, ar trebui să ții un cristal lângă pat, pentru a te încărca cu energiile pozitive în timp ce dormi. Dacă simți că ai nevoie de mai multă putere de concentrare, ține un cristal pe masă.

Culoarea mov a ametistului îți va aduce liniște în viață,cuarțzul roz îți va da încredere în tine,citrinul îți aduce bani și succes,Chihlimbarul protejează și purifică energia, Lapis lazuli încurajează comunicarea și înțelepciunea,Jad verde atrage prosperitatea și succesul, sprijinind dezvoltarea abilităților de lider iar Ochi de tigruoferă protecție și curaj.

Multe culturi au folosit aceste cristale de-a lungul timpului, datorită energiilor pozitive pe care acestea le transmit.

Deoarece sunt în zodia Berbec am analizat principalele cristale compatibile cu zodia mea.

Cristale potrivite zodiei Berbec

Cristalele naturale potrivit zodiei Berbec sunt:   granat,curtz roz,carneol, jasp, citrin, rubin, hematit,ametist.

1.Granat – Acest cristal puternic oferă protecție, energie și succes. Granatul îi ajută pe Berbeci să-și mențină motivația și determinarea, amplificând pasiunea lor naturală.

2. Carneol – Un cristal de încredere și curaj, îi sprijină pe Berbeci în îndeplinirea obiectivelor lor și în depășirea obstacolelor.

3. Cuart roz – Cuartul roz calmează energia intensă a Berbecilor, aducându-le iubire și compasiune. Acest cristal le oferă Berbecilor o abordare mai blândă în relațiile lor interpersonale.

fengshui4life.ro/

4. Jasp roșu – Acest cristal îi ajuta pe Berbeci să-și canalizeze energia în mod pozitiv, le oferă curaj și voință în situații dificile.

5. Ametist – Ametistul îi ajută pe Berbeci să se relaxeze și să se calmeze, favorizând meditația și somnul odihnitor.

5.Rubin – Rubinul susține ambiția și determinarea Berbecilor și îi protejează în același timp de energiile negative.

Cristalele naturale corespunzătoare zodiei Berbec sunt cele care susțin și amplifică trăsăturile acestui semn zodiacal, energic și pasional. Berbecii, guvernați de planeta Marte, sunt cunoscuți pentru curajul, ambiția și energia lor. Cristalele pot ajuta Berbecii să-și echilibreze energiile și să-și îmbunătățească starea generală de bine.

Personal pe mine m-a atras în primul rând ametistul ,rubinul și cuart roz și safirul. De câte ori mă doare capul iau în mână un cristal de ametistul pentru a-mi ușura durerea,dar și pentru a mă calma și a avea un somn liniștit. Rubinele și safirele  îmi plac mie foarte mult,îmi transmit o energie pozitivă așa că mi-am ales o brățară pe care o port mereu cu aceste cristale. Curtzl roz îmi dă încredere și speranță.

Cred că de multe ori cristalele ne aleg pe noi,ne simțim conectați cu anumite cristale și le folosim în diverse situații.

Cristale potrivite pentru celelalte zodii:

Taur: Cuarț Roz, Safir, Smarald, Ochi de tigru, Turmalina, Lapis Lazuli, Malachit,ametist

Rac: Labradorit, Onix, Piatra Lunii, Opal, Perla, Aventurin, Carneol

Vărsător: Lapis Lazuli, turcoaz,jasp roșu,soldalit, amazonit

Balanță: aventurin, cuarț roz, malachit,jad,opal, turmalina verde,ochi de tigru,soldalit,piatra soarelui

Capricorn:Onix,ametist, aventurin,Lapis Lazuli,jasp roșu, turmalină,jad verde

Scorpion: Granat, Jasp, Turmalina, Acvamarin, Citrin, Obsidian

Săgetător: Topaz Albastru, Turcoaz, Citrin, Ametist, Lapis Lazuli,soldalit,Ametist, turcoaz

Fecioară:cuartz fumuriu,Lapis Lazuli,ametist,jad,ochi de tigru,citrin, chihlimbar și safir

Leu: carneol,cuartz roz,labradorit,calcit,rubin,ochi de tigru, chihlimbar

Gemeni:aventurin,ochi de tigru,carneol,agat,citrin

Pești: Lapis Lazuli,malachit, ametist,hawolit, hematit,acvamarin

În concluzie cristalele au următoarele proprietăți:

  • amplifică calitati pozitive : curaj, incredere, afectivitate, creativitate, fidelitate, concentrare, bucurie, energie, prietenie, calm.
  • diminuează aspecte sau trăsături negative : teama, stresul, negativitatea, energiile negative, depresia, tensiunea, furia, pericolul, boala
  • elimină aspecte cum ar fi : furia, pesimismul, violenta, agresivitatea, egoismul.
  • absorb energiile negative din mediul înconjurător.
  • protejează de energii negative

litera.ro

farmec.ro

Există o conexiune între zodii și cristale dar cred că fiecare persoană are propria ei legătură cu anumite cristale.

Articol scris pentru Competiția SuperBlog 2023Ci

Citește și articolul despre Copacul vieții și semnificații https:/

Lasă un comentariu

Sunt Emily

Welcome to Nook, my cozy corner of the internet dedicated to all things homemade and delightful. Here, I invite you to join me on a journey of creativity, craftsmanship, and all things handmade with a touch of love. Let's get crafty!

Hai să ne conectăm